Fenerbahçe 'Bütün maçları yabancı hakemler yönetsin' diyerek TFF'ye başvuru yaptı

Fenerbahçe Spor Kulübü, sosyal medya üzerinden yabancı hakem ile ilgili açıklamada bulundu.

26 Şubat 2025 Çarşamba 19:54 - Güncelleme: 26 Şubat 2025 Çarşamba 19:54
Kaynak: HABER MERKEZİ

Kulüpten yapılan açıklamada "Kalan tüm müsabakalar yabancı hakem tarafından yönetilsin" denilerek TFF'ye başvuru yapıldığı belirtildi. Açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"24 Şubat 2025 tarihinde oynanan derbi müsabakasına Türkiye Futbol Federasyonu tarafından atanan yabancı hakem heyeti yönetiminin Türk futboluna olumlu anlamdaki katkıları spor kamuoyunun çoğunluğu tarafından görülmüştür.

Gerek müsabaka öncesi gerekse müsabakadan sonra hakem heyetinin performansı sonucunda aynı hakemin bazı Süper Lig kulüpleri tarafından da kendi müsabakalarında istenmesi, bugüne kadarki taleplerimizin haklılığının bir göstergesidir.

Bu sebeple Türkiye Futbol Federasyonu’na 25 Şubat 2025 tarihinde müracaat ederek 2024 - 2025 sezonunda kalan tüm müsabakaların yabancı hakemler tarafından yönetilmesi talebimiz resmi olarak iletilmiştir.

Bu bağlamda rakiplerimizin bizimle olan müsabakalarının yabancı hakem tarafından yönetilme isteğini memnuniyetle karşıladığımızı kamuoyunun bilgisine sunarız.

FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ"

Cemre Baysel'den operasyon sonrası açıklama

Cemre Baysel'den operasyon sonrası açıklama

Afra Saraçoğlu, Siyahlar içinde bir prenses

Afra Saraçoğlu, Siyahlar içinde bir prenses

Danla Bilic apar topar ameliyata alındı

Danla Bilic apar topar ameliyata alındı

55 yaşında gelen mucize yarım kaldı!

55 yaşında gelen mucize yarım kaldı!

Onur Dilber'in veda nedeni belli oldu!

Onur Dilber'in veda nedeni belli oldu!

Burak Özçivit Güneşin Doğduğu Yer'de

Burak Özçivit Güneşin Doğduğu Yer'de