Jandarmadan, grevdeki işçilere sert müdahale

Grevdeki Lezita işçilerine Jandarma sert müdahalede bulundu. Meydana gelen olayda sekiz işçi hastaneye kaldırılırken 18 işçi ise gözaltına alındı. İşte yaşananlar..

17 Nisan 2024 Çarşamba 18:50 - Güncelleme: 17 Nisan 2024 Çarşamba 18:50
Kaynak: haber merkezi
İzmir’de Lezita fabrikasında çalışan Öz Gıda İş üyesi işçiler, kötü çalışma koşulları, düşük ücret ve sendika taleplerinin reddedilmesi sebebiyle 7 Mart 2024 tarihinde greve çıkmıştı. Abalıoğlu Grubuna ait Lezita’da, patronun toplu sözleşme masasına oturmaması üzerine greve giden işçiler 41 gündür direniyor.
 
Geçtiğimiz gün, patronun grevi kırmak için çok sayıda kişiyi usulsüzce işe aldığı tescillenmiş, bu işçilerin arka kapıdan üretime sokulduğunu açığa çıkaran grevcilere jandarma saldırmıştı. Şiddetin dozunu artıran kolluk güçleri, gün boyu fabrika önünde direnen işçilere akşam saatlerinde müdahale etti.
 
15 işçi ve 3 sendika yöneticisi gözaltına alındı. Jandarmanın saldırısında yaralanan 8 işçiyse hastaneye kaldırıldı.
 
'Al Yazmalı'nın kalbinde olacaksın...'

'Al Yazmalı'nın kalbinde olacaksın...'

Cemre Baysel'den operasyon sonrası açıklama

Cemre Baysel'den operasyon sonrası açıklama

Afra Saraçoğlu, Siyahlar içinde bir prenses

Afra Saraçoğlu, Siyahlar içinde bir prenses

Danla Bilic apar topar ameliyata alındı

Danla Bilic apar topar ameliyata alındı

55 yaşında gelen mucize yarım kaldı!

55 yaşında gelen mucize yarım kaldı!

Onur Dilber'in veda nedeni belli oldu!

Onur Dilber'in veda nedeni belli oldu!