Dilencinin üzerinden çıkan para pes dedirtti

Gaziantep’te zabıta ekiplerince dilencilere yönelik yapılan denetimlerde yakalanan bir dilencinin üzerinden çıkan para 'pes' dedirtti. Üst araması yapılan dilencinin üzerinden toplam 34 bin TL nakit çıktı.

14 Haziran 2023 Çarşamba 21:43 - Güncelleme: 14 Haziran 2023 Çarşamba 21:43

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Zabıta ekipleri, Şehitkamil ilçesi Duisburg Bulvarı Hasan Celal Güzel kavşağında dilencilik yapan şahıslara yönelik denetim yaptı. Zabıta ekipleri, denetim sırasında dilencilik yapan 58 yaşındaki Abdullah Parlak isimli şahsı durdurarak üst araması yaptı. Üst araması yapılan dilencinin üzerinde toplam 34 bin TL nakit ele geçirildi.

Zabıta memuru, dilencinin üzerinden çıkan parayı tek tek saydı

Duygu sömürüsünün bu kadarına pes dedirten o anlar zabıta ekiplerini de hayrete düşürdü. Dilencinin üzerinden çıkan paraları banknot banknot sayan zabıta memuru, paralara el konulduğunu belirterek şüpheli hakkında idari yaptırım tutanağı düzenledi.

'Al Yazmalı'nın kalbinde olacaksın...'

'Al Yazmalı'nın kalbinde olacaksın...'

Cemre Baysel'den operasyon sonrası açıklama

Cemre Baysel'den operasyon sonrası açıklama

Afra Saraçoğlu, Siyahlar içinde bir prenses

Afra Saraçoğlu, Siyahlar içinde bir prenses

Danla Bilic apar topar ameliyata alındı

Danla Bilic apar topar ameliyata alındı

55 yaşında gelen mucize yarım kaldı!

55 yaşında gelen mucize yarım kaldı!

Onur Dilber'in veda nedeni belli oldu!

Onur Dilber'in veda nedeni belli oldu!