Çalışanlar dikkat! Yemek ve yol ücretlerine zam geldi

2024 yemek ücreti ne kadar olacak? sorusu Resmi Gazete kararı ile yanıt buldu. Milyonlarca çalışan için düzenlemenin detayları netleşti. Buna göre günlük 110 lira olan yemek parası istisna tutarı 2024 yılı için 170 liraya, 56 lira olan yol parası istisna tutarı da 88 liraya çıktı. İşte detaylar...

1 Ocak 2024 Pazartesi 10:57 - Güncelleme: 1 Ocak 2024 Pazartesi 10:57

Resmi Gazete’nin dünkü mükerrer sayısında yayımlan Hazine ve Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığının, Veraset ve İntikal Vergisi Kanunu Genel Tebliği, Motorlu Taşıtlar Vergisi Genel Tebliği, Harçlar Kanunu Genel Tebliği ve Gelir Vergisi Genel Tebliği, resmen yürürlüğe girdi.

YEMEK PARASI İSTİSNA TUTARINDA 60 LİRALIK ARTIŞ

Buna göre, günlük 110 lira olan yemek parası istisna tutarı 2024 yılı için 170 liraya, 56 lira olan yol parası istisna tutarı da 88 liraya çıktı.

Bu karar ile aylık 4 bin 420 lira yemek parası, 2 bin 888 lira yol parası ödemeleri de vergiden istisna olarak çalışanlara ödenebilecek.

Serenay Sarıkaya ile Mert Demir ayrıldı mı?

Serenay Sarıkaya ile Mert Demir ayrıldı mı?

"Eşref Tek"te başrol kimin oldu? İşte o isim

"Eşref Tek"te başrol kimin oldu? İşte o isim

Demet Özdemir, Kerem Bürsin’le başrolde

Demet Özdemir, Kerem Bürsin’le başrolde

Ela ve Ayaz için sete çıkıyorlar

Ela ve Ayaz için sete çıkıyorlar

Fatih Altaylı’dan ilk buluşma itirafı

Fatih Altaylı’dan ilk buluşma itirafı

Kadir İnanır’ın mirasında '25 Rolex' yanıtı!

Kadir İnanır’ın mirasında '25 Rolex' yanıtı!